سفر کرده ...



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلتنگی

ای سفر کرده دلم تنگه برات 

نغمه پردازه هزار چنگه برات 

وقتی بر تار دلم چنگ میزنی 

 دل من سازه پر آهنگه برات 

ای سفر کرده من امشب کجا هستم ، توکجا 

 من کجا تنها به یاده تو نشستم ، تو کجا

من از این فاصله ها شوق به خواب دیدن تو 

 چشمای خستمـُ هر شب کجا بستم ، تو کجا ... 

آخه دل گله داره 

           بخـــاطرت غصه داره 

                             چه دعاها واسه تو 

                                               یار سفـــــــــر کرده داره ........

قلب من بی تو صدایی نداره 

زندگیم شور و صفایی نداره 

تو که نیستی توی این شهر قشنگ 

                   دل من میل به جایی نداره ........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:,ساعت14:55توسط فاطمه | |